سرتیپ رهام بخش حبیبی صبح یکشنبه در نشستی خبری اعلام شناسایی و دستگیری چند باند مواد مخدر بیان کرد: شناسایی باند توزیع مواد مخدر در استان فارس که فعالیتی کشوری داشته و از این باند یک تن و ۵٠٠ کیلوگرم کشف شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 20 November 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سرتیپ رهام بخش حبیبی صبح یکشنبه در نشستی خبری اعلام شناسایی و دستگیری چند باند مواد مخدر بیان کرد: شناسایی باند توزیع مواد مخدر در استان فارس که فعالیتی کشوری داشته و از این باند یک تن و ۵٠٠ کیلوگرم کشف شد.

وی اضافه کرد: در یک مخفیگاه این باند این میزان مواد مخدر کشف و سه نفر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حبیبی ادامه داد: موضوع جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر موضوعاتی است که در استان فارس حائز اهمیت بوده و تاکنون سه هزار و ٣۶٠ معتاد متجاهر جمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ٣٠ تن مواد مخدر از ابتدای امسال کشف شده و طی این بازه زمانی دو هزار و ٣۶٠ عرضه کننده خرد نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول سه باند با ١٢ نفر عضو و ١٢۴ فقره دزدی در انواع مختلف شناسایی و این باند دستگیر و متلاشی شد این در حالی است که از ابتدای امسال ۵٨ باند سرقت نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص اغتشاشات اخیر نیز بیان کرد: دشمن از ایران قوی می‌ترسد ولی متأسفانه در فضای مجازی با انتشار دروغ نسبت به آسیب رساندن به مردم اقدام کردند.

وی ادامه داد: مردم فارس همواره نشان داده‌اند که فریب دشمنان را نخواهند خورد این در حالی است که یک شبکه در فضای مجازی مردم فارس را مورد هدف قرار داده بود که با شناسایی گردانندگان این شبکه نسبت به دستگیری این افراد اقدام شد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار