پلیس استان فارس اعلام کرد که ۱۰۳ نفر از عوامل اصلی در ایجاد ناآرامی و ناامنی در ۲ شهرستان فسا و کازرون توسط پلیس و با همکاری مردم دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 23 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان فسا در استان فارس گفت: در پی تلاش عده‌ای سودجو و فرصت طلب با سازماندهی معاندین و منافقین، برای ایجاد ناآرامی و بر هم زدن نظم و امنیت در شهرستان فسا، شناسایی عوامل اصلی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

دستگیری ۴۸ نفر در فسا

به نقل از پلیس فارس، سرهنگ محمدهاشم قسام افزود: با اقدامات تخصصی ماموران انتظامی و همراهی مردم بصیر و ولایی، تا کنون ۴۸ نفر در این رابطه دستگیر و با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه تحریک به راه اندازی تجمعات غیرقانونی از طریق فضای مجازی و حقیقی، اتهام اصلی دستگیر شدگان است، تاکید کرد: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود، قاطعانه با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

دستگیری ۵۵ نفر در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز گفت: در پی ناآرامی‌های اخیر در این شهرستان، تعدادی افراد فریب خورده با تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی سعی در برهم زدن امنیت و آرامش شهروندان داشتند که پلیس سریعا وارد میدان شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی موفق شدند در این خصوص ۵۵ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی کازرون ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و برابر قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار