اسماعیلی گفت: بالغ بر دویست برنامه در هفته بسیج در شهرستان جهرم در عرصه های مختلف برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 24 November 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: بسیج از بدو تشکیل به دستور امام خمینی(ره) مکتب حضور افرادی شد که مخلصانه و مجاهدانه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفین عالم فعالیت داشته و همواره در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری منشا خیر و آثار فراوان بوده اند.

استان فارس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیجیان در سراسر این استان همواره در قله بودند و در ابعاد مختلف خوش درخشیدند.

به مناسبت هفته بسیج به سراغ اسماعیلی جانشین سپاه جهرم رفته تا از برنامه ها و اقدامات این ارگان در هفته بسیج مطلع شویم.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: بالغ بر دویست برنامه در هفته بسیج در شهرستان جهرم در عرصه های مختلف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در عرصه سازندگی، عمرانی، اقتصادی و معیشتی با شروع رزمایش فاطمیون ۲، برنامه امدادرسانی و کمک به محرومین در روستاهای کم برخوردار اجرا می شود.

جانشین سپاه جهرم عنوان کرد: در عرصه ی فرهنگی، برنامه هایی نظیر یادواره شهدا، آبروی محله، نمایشگاه ها و مسابقات فرهنگی برگزار می شود و در عرصه سیاسی، نشست ها و جهاد تبیین را ویژه اقشار، اصناف و آحاد جامعه برگزار می کنیم.

اسماعیلی ابراز کرد: در عرصه اجتماعی، برنامه هایی نظیر چهارشنبه های طلایی، تذکر لسانی، مشاوره و آسیب های اجتماعی، خدمات رسانی به محلات کم برخوردار را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در عرصه ورزشی، انواع مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت و حوزه ها برگزار می شود و در عرصه امنیتی شاهد افزایش گشت های رضویون هستیم تا با امیدآفرینی و ایجاد امنیت در فضای مجازی، شاهد امنیت پایدار باشیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب، اردوی جهادی ساخت منازل در قالب رزمایش فاطمی ۲، طرح پایش سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، همایش بزرگ دوچرخه سواری، محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی، یادمان شهدا و گرامی داشت یاد و نام شهدای سایت پزشکی، تشویق اصناف و تشویق کارگران نمونه ی اخلاق، همایش، بانوان بخش مرکزی، افزایش تورهای ایست و بازرسی در جهت بهبود وضعیت امنیت، گرامی داشت یاد و خاطره شهید علی اکبر سلیمی که شهید شاخص فرهنگی می باشد، نهضت خاطره گویی، رزمایش ثامن، تجلیل از خانواده شهدای سلامت و مدافعان سلامت، گلباران قبور شهدا و نمایش اقتدار بسیج و تجمع بسیجیان از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان جهرم است.

اسماعیلی عنوان کرد: برنامه جهاد تبیین به عنوان برنامه شاخص با سخنرانی ذوالنور رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تالار علامه برگزار می شود.

به گزارش شیرازه، بسیجیان نه تنها در طول هفته بسیج، بلکه در تمام این سالها اتفاقات خوبی را رقم زده و با تلاش و همت خود، ایران را به سمت قله هدایت کردند و کشور را از رفتن به سمت لبه پرتگاه با بینش، بصیرت، اقدامات موثر و به موقع خود بارها نجات دادند.

برچسب ها: برنامه ، هفته بسیج ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار