برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی در ادامه حرکت نخ‌نمای خود در کشته‌سازی برای اغتشاشات، فرد جانباخته در یک حادثه تصادف در شیراز را به عنوان فرد کشته شده در اغتشاشات معرفی کردند.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 25 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: این ادعا طی ساعات گذشته درباره مرحوم یوسف قنبرزادگان مطرح شده است که بنا به اعلام مقام مسئول، صحت ندارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز جمعه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در این باره گفت: حدود ساعت یک بامداد ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با اورژانس تماس گرفته و حادثه‌ای در یکی از کوچه‌های خیابان قصرالدشت شیراز گزارش داده شد؛ نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و بر بالین مصدومان رسیدند.
مهرداد شریفی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، چهار نفر سوار بر روی یک موتورسیکلت در حال تردد بودند که دچار سانحه تصادف شدند.
وی ادامه داد: شدت حادثه به حدی زیاد بود که ۲ نفر از موتورسواران در همان زمان وقوع حادثه، جان باختند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: امدادگران ۲ نفر دیگر که به شدت مصدوم شده بودند را به بیمارستان شهید رجایی منتقل کردند که یکی از آنها به نام یوسف قنبرزادگان را به دلیل اینکه وضعیت وخیمی داشته را به اتاق احیا بردند.
وی اظهار داشت: در اتاق احیا جراحان رشته‌های مختلف بر بالین بیمار حاضر شدند اما با وجود تلاش جراحان متخصص به دلیل شدت جراحات این مصدوم، اقدامات درمانی موثر واقع نشد.
وی بیان کرد: سر، سینه، شکم و اندامهای مرحوم قنبرزادگان دچار جراحت‌های شدیدی بود که باعث شد در همان اتاق احیا فوت شود.
شریفی اضافه کرد: یکی دیگر از مصدومان این حادثه که شدت جراحاتش کمتر بوده هنوز در بخش ویژه بیمارستان بستری است و مراحل درمانش ادامه دارد.
او عنوان کرد: این مصدوم در حال حاضر وضعیت و حال عمومی خوبی دارد و در شرایط بهتری به سر می‌برد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: بر خلاف ادعای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی، مرحوم یوسف قنبرزادگان هیچ ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد و از پرسنل یا دانشجویان این دانشگاه نبوده است.
کشته سازی از رویکردهای ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر به منظور انداختن فاصله و اختلاف بین مردم است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار