امام جمعه موقت شیراز : روز مجلس شورای اسلامی را هم پیش رو داریم و الگوی بهترین نماینده ما شهید مدرس است و نمایندگان ما باید بصیرت داشته باشند و باید به داد مردم برسند.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 26 November 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج جبهه مقاومت را تشکیل داده است و از وقتی این جبهه تقویت شد، رژیم اشغالگر دیگر قدرتی ندارد و جبهه حق به یاری خدا همواره پیروز می‌شود.

امام جمعه موقت شیراز گفت: ۷ آذر روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی است که در دفاع مقدس فداکارانه عرصه را بر دشمن تنگ کرد و راه دریا بر دشمن بست.

او با گرامیداشت ۹ آذر و ولایت حضرت زینب (س) بیان کرد: ایشان الگوی متعالی آرامش و یقین و حسین (ع) دوم در پوشش یک زن بودند و تمام صفات مادرشان در ایشان متجلی شده بود و قهرمان کربلا بودند و در کوفه جهاد تبیین کربلا را انجام دادند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به موضوع حجاب هم گفت: هشت درصد خانم‌ها روسری برداشته اند و ۹۲ درصد باحجاب هستند و زینب کبری (س) به زنان ما بصیرت داد و ولادت ایشان روز پرستار است و پرستاران ما در کرونا مخلصانه و ایثارگرانه خدمت کردند.

او گفت: روز مجلس شورای اسلامی را هم پیش رو داریم و الگوی بهترین نماینده ما شهید مدرس است و نمایندگان ما باید بصیرت داشته باشند و باید به داد مردم برسند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به وقایع اخیر کشور بیان کرد: نیروی انتظامی مظلوم ما با درصد کمی از نیرو‌های خود می‌توانست با خشونت وارد عمل شود، اما با ملایمت رفتار کرده است و جان می‌دهد تا جانی نگیرد.

او گفت: قرآن کریم فرموده است باید حق را از باطل بشناسید، اما عده‌ای بدون تحقیق از جریانی دفاع می‌کنند و در پی تبلیغات سو فریب می‌خورند و به مقدسات اسلام توهین می‌کنند، اما والدین و معلمان باید فرزندان را روشن و شبهات را بر طرف کنند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: جبهه حق در نهایت پیروز می‌شود و حضرت ابراهیم (ع)، حضرت موسی (ع) و سایر پیامبران ما همواره حق بودند و در مقابل باطل پیروز شدند و امروز هم ما باید حق را بشناسیم و به سمت باطل نرویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار