امام جمعه لامرد گفت: نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس خدامحور و خدا ترس و همواره در موضع حق و در کنار مردم باشند.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 26 November 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز امروز لامرد با اشاره به فرا رسیدم هفته بسیج، گفت: نقطه عظمای بسیج و آن چیزی که بسیج بعنوان نیروی جان برکف در صحنه حضور دارد، پیوند بسیار عمیق بسیج با ولایت است، که بسیج نیروی ولایت و پا به رکاب ولایت محسوب می شود.

وی گفت: اگر کسی می‌خواهد بسیجی باشد اما با ولایت پیوندی نداشته باشد بسیجی نیست و باید روز به روز پیوند بسیج با ولایت بیشتر شود.

حجت الاسلام حسین زاده با توجه به سالروز شهادت شهید مدرس در دهم آذرماه سال ۱۳۱۶ که به شهادت رسیدن وی انجامید در خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مثل مدرس باشید و یکی از خصوصیات مدرس خدایی فکر کردن، خدامحوری، خداباوری و موضع حق تشخیص دادن و نترس بودن و طبق منافع مردم صحبت کردن بود.

حجت الاسلام حسین زاده در بخشی دیگر از سخنان خود به حضور خود در این جایگاه و شرط‌هایی که با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور داشته تصریح کرد: با شرایط اینکه یک دوره سه ساله و محدود باشم موافقت کرده بودند، البته در بحث‌های احکام ائمه جمعه چیزی بعنوان سال مطرح نیست، به دلیل شرایط ابعاد فرهنگی که هست ائمه جمعه کاری هفت یا هشت ساله است.

وی گفت‌: در قم مسئولیت‌های فراوانی پیشنهاد شد و حقیقت امر هیچ مسولیتی را نپذیرفتم، اما پای منطقه و مردم که آمد، این شد که باید اینجا باشیم و با فراغ بال پذیرفتیم و ظرف ربع ساعت تصمیم گرفتم.

وی ادامه داد: یکسال قبل بنده به آقایان اعلام کردم که من نیستم و نیروی جایگزین را معرفی کنید و پذیرفتم تا ادامه مسیر و معرفی امام جمعه جدید همکاری کنم که دوهفته قبل اعلام کردند که این مسئله درست شده است و باید تحویل امام جمعه جدید بدهیم.

وی گفت: در طی سه سال کارهایی که در توان بوده در جاهای مختلف انجام شده و اگر در جایی دیگری باشیم قطعاً منفعت آن به شهرستان خواهد رسید.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: از همه مردم ولایت مدار و دوست داشتنی تشکر می‌کنم و با آمدن امام جمعه جدید شماها خواهید دید این خدمت بهتر خواهد شد و فرزندی از فرزندان شما خواهد آمد و جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت بلکه اوظاع بهتر خواهد شد.

خطیب جمعه لامرد افزود: از مسؤلین محترمی که به انها احیاناً تذکری داده شده چون جای خطبه، دادن تذکر است و در دایره کار است و دایره دوستی‌ها جای خود دارد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر امام جمعه لامرد اظهار کرد: دستگاه‌های راه سازی در خدمت هئیت امنا است، و خدمات شایسته ای به شهرستان صورت گرفت و از این به بعد حجت الاسلام اسدی بعنوان مسول هیئت امنا امور را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: پشتوان اصلی نمازجمعه و جایگاه امامت جمعه شما مردم عزیز بودید که طلب حلالیت داریم و در هر کجای دیگری باشیم لامرد را فراموش نخواهیم کرد و این آخرین خطبه ما و خطبه خداحافظی ما خواهد بود. هفته آینده، امام جمعه جدید معرفی خواهد شد و به شما مردم خدمت خواهد کرد و جای هیچ نگرانی هم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار