حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کرد مجلس باید تمام توان خود را بر رفع گرانی و گرفتاری مردم بگذارد.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ 25 November 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و خطاب به مسئولان بویژه مجلسی‌ها گفت: هیاهو‌ها تمام می‌شود، ولی مسئولیت شما در قبال مردم سخت‌تر میشود.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی افزود: اقتصاد اگر چه در فشار قرار دارد و دولت هم تلاش می‌کند، اما باید آثار آن در سفره‌های مردم دیده شود.
وی تاکید کرد مجلس باید تمام توان خود را بر رفع گرانی و گرفتاری مردم بگذارد.
امام جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه این است که عده‌ای بدون تحقیق از یک جریان دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی با بیان اینکه بچه‌ها و نوجوانان با دیدن فضای مجازی و یا برنامه‌های ماهواره‌ای تحت تاثیر بمباران تبلیغاتی دروغ قرار می‌گیرند گفت: والدین و معلمان در سطوح مختلف تحصیلی مسئولیت دارند واقعیات را برای این قشر روشن کنند و از هر فرصتی که لطمه‌ای به درس بچه‌ها نزند برای ارشاد آن‌ها استفاده کنند و شبهات را از بین ببرند.
وی در ادامه هفته بسیج، سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ولادت حضرت زینب را گرامی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار