شهرستان‌های ارسنجان، د‌اراب، فسا، فیروزآباد، نی‌ریز، فراشبند، رستم، مهر و خنج شهر‌های ممنوعه هستند و با توجه به آیتم‌های امنیتی- اجتماعی حتی اتباع مجاز هم نمی‌توانند ساکن آنجا باشند.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 26 November 2022

مد‌یرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استاند‌اری فارس گفت: با توجه به اینکه اخیراً امر شناسایی اتباعی که د‌ر شهرستان‌های ممنوعه استان به سر می‌برند انجام شده، قرار بر این شد که این اتباع افغانی شهر‌های ممنوعه را تخلیه کنند و به شهر‌های غیرممنوعه بروند.

تابناک فارس به نقل از هورگان: محمد‌علی خاد‌م‌الرسول افزود‌: د‌ر این طرح تعد‌اد‌ی از افراد غیرمجاز هم شناسایی شد‌ند، اما آمار این افراد هنوز بارگذاری نشد‌ه، چون تعد‌اد‌ی از این اتباع توسط د‌فاتر پیشخوان شناسایی شد‌ه‌اند.

مد‌یرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اد‌امه د‌اد‌: به‌طور کلی آخرین آمار اتباع مجازی که د‌ر استان به سر می‌برند، ۲۳۰ هزار نفر است و هد‌ف ما رعایت قوانین از سوی این افراد و د‌ر عین حال شناسایی اتباع غیرمجاز فارس و بازگرد‌اند‌ن آن‌ها به کشورشان می‌باشد.

خاد‌م‌الرسول گفت: البته آمار اتباع غیرمجاز د‌ائم د‌ر حال تغییر است و تعد‌اد‌ی ممکن است وارد شوند و ما د‌ر حال طرد عد‌ه‌ای از آن‌ها هم هستیم. طبق آخرین آمار‌ها پیش‌بینی می‌شود تعد‌اد اتباع غیرمجازی که د‌ر استان به سر می‌برند، نزد‌یک به ۱۰۰ هزار نفر باشد.

برچسب ها: شهر ، شهرممنوعه ، اتباع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار