رئیس اداره راه‌و شهرسازی نی‌ریز با اعلام اینکه وام بافت فرسوده شامل مکان‌هایی که در شهر نی‌ریز مشخص شده می‌باشد گفت: مبلغ این وام ۳۵۰ میلیون تومان می‌باشد به شرط آنکه مکان در نظر گرفته شده مورد تأیید شهرداری نی‌ریز باشد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 27 November 2022

تابناک فارس به نقل از هورگان: یاراحمدی همچنین عنوان نمود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه ارائه بافت فرسوده به نشانی: facility.udrc.ir از شرایط دار بودن ملک خود باخبر شوند و همانجا اقدام به ثبت‌نام اولیه نمایند.

در همین رابطه کارشناس باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: دولت به منظور احیاء منازل بافت فرسوده و ناکارآمد طرح‌های حمایتی و تشویقی مصوب کرده است و به متقاضیان پرداخت می‌کند.

بهرامی اظهار کرد: این تسهیلات در کلان شهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان و برای شهر‌های کوچک ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۰۰ میلیون تومان از تسهیلات پرداختی با سود ۹ درصد و مابقی با سود صفر درصد محاسبه می‌شود و مدت باز پرداخت ۱۰ ساله خواهد بود.

وی همچنین به تخفیف عوارض و صدور پروانه ساخت توسط شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: برای صدور پروانه ساخت از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

برچسب ها: وام ، بافت فرسوده ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
فعلا وام نمیده بانک مسکن میگه بودجه نداریم. من سه ماهه ثبت نام کردم هیچ اتفاقی نیوفتاده. گفتم ملت بدونند با این طناب تو چاه نرن
طنابش پوسیده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار