مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در بازدید از پروژه ۷۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر داراب با بیان اینکه تا کنون تقاضای ۱۸۷ هزار و ۸۷۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در فارس به ثبت رسیده است افزود: این متقاضیان در ۱۱۰ شهر استان فارس نام نویسی کرده اند.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 27 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مهندس عطاالله زمانی روز یکشنبه در این برنامه با همراهی، حجت الاسلام نجفی از حوزه دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس، مهندس سعیدی کارشناس مسکن شهری و مهندس حسن زاده مدیر بنیاد مسکن داراب از طرح های نهضت ملی مسکن در داراب بازدید کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به استقبال خوب شهروندان در استان فارس از این طرح یاد آور شد : شهروندان متقاضی در ۲۶ شهر جنوب فارس و در حوزه مسوولیت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر سایر نقاط استان و در حوزه مسوولیت راه و شهرسازی فارس تقاضای خود را به ثبت رسانده اند .

مهندس زمانی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن پر شتاب و با اراده و انگیزه در استان فارس در حال اجرا است خاطر نشان کرد : ۳۴ هزار و ۹۲۰ تقاضای شهروندان در حوزه لارستان و ۱۵۲ هزار و ۹۵۱ تقاضا در سایر شهرستان های استان فارس به ثبت رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : بنیاد مسکن دراین مناطق متولی اعطای تسهیلات به متقاضیان است گفت : در اغلب مناطق زمین مورد نیاز تامین گردیده و با اجرای مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین کار ساخت واحد های مسکونی آغاز شده است ، متقاضیان نهضت ملی مسکن در این مناطق با استفاده از تسهیلاتی که از سوی بنیاد مسکن و با مشارکت بانک های عامل پرداخت می گردد و با تامین مصالح کار احداث واحد های نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد : در شهر شیراز نیز کار ساخت سه هزار و ۱۵۲ واحد نهضت ملی مسکن با مشارکت بنیاد مسکن آغاز شده و با تکمیل کار نام نویسی و ثبت نام متقاضیان بزودی شاهد روند رو به رشد این طرح در نزدیک ترین شهر به کلان شهر شیراز خواهیم بود.

مهندس محمد رضا حسن زاده مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب هم در حاشیه این بازدید اظهار داشت : پروژه ۷۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان داراب در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع با تعداد ۷۲۰واحد و ۱۷۴قطعه به صورت ۴واحدی در حال ساخت می باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار