فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز هشدار‌های پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی را ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 27 November 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عظیم‌ا... کرمی از شهروندان خواست تا با توجه به سوء استفاده سارقان از خالی بودن منازل، باغ‌ها و اماکن خصوصی، هشدار‌های پلیسی را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت جدی بگیرند.

وی گفت: یکی از جرائمی که بر اثر غفلت و سهل‌انگاری مالباختگان رخ می‌دهد، سرقت از باغها، ویلا‌ها و اماکن خصوصی شهروندان است که سارقان با توجه به خالی بودن این مکان‌ها و تجهیز نشدن آن‌ها به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت، اموال موجود در آن‌ها را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی در راه‌های ورودی و خروجی اماکن، استفاده نکردن از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، رعایت نکردن اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا تعطیلات، استخدام افراد نامطمئن و اعتماد بی جا به آنها، دسترسی مراجعان به کلیه بخش‌های ساختمان بدون وجود ضرورت، کنترل نکردن ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان‌های غیر امن ساختمان و اطلاع نداشتن از موجودی دقیق اموال و عدم کنترل دوره‌ای آن‌ها را می‌توان از جمله دلایل وقوع سرقت در اماکن خصوصی دانست.

سرهنگ کرمی افزود: مالکان اماکن خصوصی باید راه‌های ورودی به ساختمان را ایمن ساخته، ساختمان را به تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین‌های مدار بسته و... مجهز کنند و مطمئن شوند که کلید ساختمان در اختیار افراد ناشناس یا غیر مطمئن قرار ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
اگر اطمینان دارید که غیر از درب ورودی هیچ‌ راه دیگری برای ورود سارقین به منزل و محل کار شما وجود نداره کافیه یک‌ قفل ضد دیلم ‌روی درب نصب کنید که تماااام روشهای ورود سارقین از طریق باز کردن، هک، توپی زنی و دیلم ‌زنی قفل درب را غیر ممکن میکنه و حتی ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره ولی چون هیچ درب، حفاظ، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیری ضد سرقت نیست و نمیتونه ورود سارقین را غیر ممکن یا حتی سخت کنه و متاسفانه با توجه باینکه فروشندگان هم ‌بدون توجه به عواقبی که به دلیل دروغ گویی آنها در مورد ضد سرقت بودن کالاهاشون ‌برای زن و بچه های مردم پیش میاد هر عنوان دروغینی را به سیستمها و تجهیزاتشون نسبت میدهند مثل ضد سرقت، حفاظتی، امنیتی، ضد برش، ضد اسید و بسیار موارد دبکه، باید از فروشنده معتبری خرید کنید که به شما برای اون درب، حفاظ، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیر ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه نماید وگرنه جان و مال و ناموس خانواده را به دست باد سپردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار