مدیر حوزه های علمیه کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان فارس به شیراز سفر می کند.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 28 November 2022

تابناک فارس به نقل از حوزه: آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه چهارشنبه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان فارس و برنامه های دیگر وارد شیراز می شود و بلافاصله پس از مراسم استقبال در فرودگاه شهید دستغیب شیراز جلسه هماهنگی و ارائه وضعیت حوزه علمیه استان به مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور توسط واحد های ستادی برگزار خواهد شد.

دیدار خانواده بسیجی شهید حجت الاسلام مؤیدی، دیدار با طلاب، روحانیون و مبلغین استان فارس در شبستان حرم مطهر شاهچراغ(ع) بخشی از برنامه های آیت الله اعرافی در سفر استان فارس خواهد بود.

آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه جدید استان فارس با حضور آیت الله اعرافی ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ روز پنج شنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

دیدار با تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، دیدار با مسئولان، مدیران، اساتید و کادر واحد های آموزشی و همچنین دیدار با اساتید و روسای دانشگاه شیراز از دیگر برنامه های آیت الله اعرافی در روز پنج شنبه خواهد بود.

بازدید از پروژه مدرسه علمیه امام کاظم(ع) و بازدید از مدرسه علمیه محمودیه و خان صبح روز جمعه، جلسه با نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان فارس و مدیر و معاونین حوزه علمیه استان فارس، جلسه با شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان و علما و بزرگان در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع)، جلسه با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان به منظور جمع بندی سفر از برنامه های آیت الله اعرافی در روز جمعه در استان فارس خواهد بود.

آیت الله اعرافی عصر روز جمعه شیراز را به مقصد قم ترک خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار