فرهادی گفت: نخستین نمایشگاه «ازدواج آسان» و سومین نمایشگاه فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» برپا شده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 01 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: علی فرهادیاز برگزاری نمایشگاه «ازدواج آسان» در شیراز خیر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نمایشگاه «ازدواج آسان» و سومین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش، کالای خواب و پرده از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز برپا خواهد بود و نمایشگاه «ازدواج آسان» تلفیقی از نمایشگاه های لوازم خانگی و جهیزیه است و بیشتر مشارکت کنندگان فروش مستقیم خواهند داشت.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان از استان های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان، یزد،همدان و مازندران در عناوین نمایشگاهی این هفته حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از شرکت حدود 70 شرکت کننده هم خبر داد و اظهار کرد: برخی از آنها برندهای مطرحی در حوزه های فرش ماشینی، تابلو فرش، لوازم خانگی و ... سایر حوزه های مرتبط هستند.

وی ادامه داد: زمینه حضور موسسات و بانک های عامل هم فراهم شده است تا بازدیدکنندگانی که قصد خریداری لوازم خانگی یا سایر ملزومات خانگی را دارند از تسهیلات کم سود بهره مند شوند.

فرهادی اعلام کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه ها از 16 تا 21 است و علاقمندان با دریافت بلیط بازدید از درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir می توانند اقدام کنند.

برچسب ها: نمایشگاه ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار