مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد که در محدوده شهرستان‌های لارستان و جویم بیش از ۱۴ هزار متقاضی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 01 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عطاالله زمانی پنجشنبه ۱۰ آذر در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در لارستان، گفت: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ۲۱۷ و ۱۸۵ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان مطلوب بوده است.

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و عزم و اراده‌ای که برای پیشبرد این طرح در جنوب فارس شکل گرفته، امید است طرح های نهضت ملی مسکن در این منطقه زودتر از برنامه زمان بندی به نتیجه برسد.

او گفت: شهرهای بنارویه، بیرم، جویم، خور، دهکویه، عماد شهر، لار و لطیفی در شهرستان لارستان زمینه اجرای طرح های نهضت ملی مسکن را دارند و با انجام مطالعات دراین شهرها امید برای خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهری بالاتر رفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: در شهرستان‌های لارستان و جویم بیش از ۱۴ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده‌اند و کار پالایش و زمینه سازی برای اختصاص زمین مناسب به این افراد و اجرای طرح در حال انجام است.

زمانی همچنین در نخستین نشست مجمع خیرین حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) در لارستان با اشاره به ظرفیت خیرین در فارس و به ویژه جنوب این استان، افزود: تأکیدات فراوان مبنی بر استفاده از ظرفیت، توانایی و انگیزه خیرین استان انجام شده و باید آن طورکه شایسته است از ظرفیت آنها استفاده شده و گسترش یابد.

او گفت: بسیاری از افرادی که توانایی مالی دارند در کارهای خیر مشارکت داشته اند، خیرین و به ویژه نیک‌اندیشان برای تامین مسکن نیازمندان همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند و شهرهای جنوبی فارس دراین حوزه پیشتاز است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: فارس و لارستان از دیرباز مهد فرهیختگان و خیرین بوده که دغدغه خدمت‌رسانی به مردمی را داشته که با فرهنگ دین و آموزه‌های معنوی کار خیر آشنا بوده‌اند، از مهم‌ترین وظایف دینی و شرعی در خصوص مباحث اجتماعی رفع مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم و هزینه در این راه بوده است.

برچسب ها: ثبت نام ، مسکن ملی ، جویم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار