با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخستین جشن جهاد آبرسانی به ١١٠ روستای فارس برگزار و بهره برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 01 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: استاندار فارس پنج‌شنبه ١٠ آذر در این مراسم ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج بیان کرد: بسیج و سپاه در فارس طی یکسال گذشته انصافا در تمام حوزه‌ها پیشتازتر از ما در عرصه عمران و آبادی زحمات بی دریغی متحمل شدند.

دکتر محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه این نهاد مقدس در دوران کرونا نیز از جان دهها هزار نفر در فارس با حرکات جهادی پاسداری کردند، گفت: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در فارس بسیار تاثیرگذار بود.

 

او همچنین با اشاره به درگیری چندین ساله فارس با خشکسالی و پدیدار شدن عوارض آن، افزود: سال گذشته ١٠٠٠ روستای استان دچار تنش و بحران آبی شدند که با همکاری بسیج سازندگی از آن عبور کردیم.

استاندار فارس با اعلام اینکه ۴۰۰ روستای این استان همچنان با مشکل تنش آبی درگیر خواهند بود، ادامه داد: ۱۷ اسفندماه امسال فاز اول پروژه‌های آبرسانی به این روستاها به بهره برداری و فاز دوم با همراهی سپاه و بسیج در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه با همکاری بنیاد مسکن نیز معابر روستایی بهسازی شدند، عنوان کرد: ٣٠ درصد از اعتبارات تبصره ماده ۱۶ در راستای اشتغالزایی به بسیج سازندگی اختصاص داده شده است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی نیز سپاه فجر فارس با اجرای طرح چهارشنبه‌های طلایی در کشور الگو شد.

ایمانیه از راه‌اندازی اردوگاه شماره دو و اردوگاه شماره سه ویژه معتادین متجاهر با کمک سپاه خبر داد و با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز تنها تیم زیرمجموعه نیروهای مسلح کشور است، خواستار حمایت بیشتر از این تیم از سوی سردار سلامی شد.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه بسیج اصناف نیز در تنظیم بازار کمک بسیار خوبی به ما کردند، گفت: بسیج و سپاه طی ایام اخیر هم در حفظ امنیت کشور گل کاشتند و با روحیه‌ای جهادی و خستگی ناپذیر تلاش بی وفقه کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار