مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه دشمن به حوزه های علمیه طمع نکند، گفت: دیگران از حوزه های علمیه توقع نداشته باشند تا بر خلاف دیدگاه های خود سخن بگوید؛ حوزه علمیه وامدار هیچ کس نیست جز اینکه در مسیر کسب رضای حضرت ولی عصر(عج) قدم بردارد؛ امروز کسی طمع به جامعه روحانیت نکند، چرا که که روحانیت خود را جدای از ولایت، انقلاب و نظام نمی داند.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 01 December 2022

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه فارس که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س)، اظهار کرد: سومین سفر استانی آیت الله اعرافی به استان است که نشان از اهتمام به استان فارس دارد.

مدیر سابق حوزه علمیه فارس عنوان کرد: استان فارس حدود ۳ هزار طلبه در حال تحصیل، ۵۰ مدرسه علمیه، ۳۰۰ استاد در حال تدریس و بیش از ۲ هزار مبلّغ هجرت و امین دارد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب استان فارس با همه مشکلاتی که داشتند در ایام کرونا کف میدان بودند و بیش از ۷۰ گروه تبلیغی با هزار طلبه مشغول فعالیت های جهادی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی افزود: امروز طلاب استان فارس یک صدا در مسیر حمایت از آرمان های انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب قدم به عرصه گذاشته و هر نوع مجاهدتی را انجام می دهند؛ حوادث اخیر گویای این موضوع است که دو تن از چند طلبه شهید شده در کشور از استان فارس بودند.

وی با بیان اینکه دشمن به حوزه های علمیه طمع نکند، گفت: دیگران از حوزه های علمیه توقع نداشته باشند تا بر خلاف دیدگاه های خود سخن بگوید؛ حوزه علمیه وامدار هیچ کس نیست جز اینکه در مسیر کسب رضای حضرت ولی عصر(عج) قدم بردارد؛ امروز کسی طمع به جامعه روحانیت نکند، چرا که که روحانیت خود را جدای از ولایت، انقلاب و نظام نمی داند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

برچسب ها: دشمن ، حوزه علمیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار