حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه نظام اسلامی با پشتیبانی مردم در اغتشاشات آمریکایی به سلامت عبور کرده و پروژه تجزیه سازی ایران با شکست مواجه شده و خواهد شد. افرود: رسانه های گوناگون دشمنان روی تخریب افکار جوانان متمرکز شدند اما ملت هشیار ایران با بصیرت خود با اغتشاشگران مقابله نکرد تا شکست دیگری برای استکبار جهانی باشد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 03 December 2022

تابناک فارس به نقل از از میلاد لارستان: حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان در نماز جمعه روز گذشته لارستان در سخنانی با بیان اینکه یکی از مسائلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث تحکیم بنیان خانواده و افزایش جمعیت از طریق فرزندآوری است اظهار داشت: اگر میانگین سنی جمعیت بالا برود کشور از جهات مختلف با رکود مواجه خواهد شد.

وی افزود: در مقایسه جایگاه خانواده در اسلام و دنیای غرب باید گفت: در اسلام کانون خانواده یک کانون مقدس قلمداد می شود اما در غرب خانواده به معنی همکاری زن و مرد در تمایلات جنسی است. در اسلام تعهد زن و شوهر در برابر یکدیگر زیاد است اما در غرب مهر مادری و محبت مادرانه کم است. به بیان یکی از نظریه پردازان غرب تنها مسلمانان هستند که به پاکی نسل خود اطمینان دارند و غرب به دنبال آن است تا پاکی نسل مسلمانان را از بین ببرد.

امام جمعه موقت لارستان افزود: بزرگترین بدبختی زن امروز در جامعه ارزانی زن در برابر مردان بیگانه و از بین رفتن عفت و تقواست که باعث شیوع هرزگی شده و کانون خانواده را از بین برده است. در جهان امروز انواع ابزار زندگی پیشرفت کرده و هر چه تمدن پیشرفته تر شده اما انسان و صفای خانوادگی کمرنگ تر شده است. در دنیای امروز به جای اینکه عقل حاکم بر غریزه باشد، عقل خادم غریزه شده است.

رمضانی ادامه داد: در قرآن کریم بیان شده استقلال مالی زن باید رعایت شود اما ارزش مادری مورد تاکید باید قرار بگیرد. یکی از موارد سهم مادر در خون و روح فرزند است که بیان شده از پدر بیشتر است. مادران پپیکرسازان درجه اول جامعه هستند که مهر، علم، خلق، تنفر و … فرزند برای آنها بعنوان اصل اساسی قلمداد می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: کودک علاوه بر خوراک و پوشاک، به مهر و محبت پدر و مادر مخصوصا مادر نیازمند است زیرا این مهر و محبت در خاطر فرزند تا آخر عمر خواهد ماند. مادری یعنی آدم سازی و محبت مادری یعنی بالاترین محبت که استوارترین پیوند محبت، محبت بین مادر و فرزند است.

وی ادامه داد: آینده کشور ما در گرو مادرانی است که فرزندان صالح تربیت کنند و تحقیر کردن مقام مادری یک بیماری و گمراهی محسوب می شود.

امام جمعه موقت لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه های علمیه در عصر غیبت پایگاه های مستحکم تشیع و اسلام در برابر گمراهی ها و کج روی ها بوده اند اظهار داشت: اگر این مرزبانان اسلام و تشیع نبودند امروز از اسلام جز اسم چیز دیگری باقی نمانده بود.

وی ادامه داد: علمای اسلام در کنار درس و اجتهاد با اخلاق و سیره خود سعی کردند مردم را جذب اسلام نمایند و در هشت سال دفاع مقدس درصد شهدای روحانیت بیش از شهدای اقشار دیگر بوده اند.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه امروز حوزه های علمیه پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار غرب است اظهار داشت: حوزه های علمیه از طریق وجوهات مردم و هزینه های خیرین اداره می شود. هم خیرین و هم کسانی که قصد دارند وجوه شرعی خود را پرداخت نمایند می توانند این مبالغ را به دفتر امام جمعه شهرستان بپردازند و قبض دریافت کنند تا بخشی از این هزینه ها صرف مدرسه علمیه خواهران و برادران لارستان شود و بخش دیگر به دفتر مراجع ارسال گردد. وی بیان داشت: این در حالی است که طلاب شبانه روزی در مدرسه علمیه خواهران و برادران لارستان حضور دارند که هزینه های آنها از طریق وجوهات مردمی تامین می گردد.

امام جمعه موقت لارستان به موضوع جنگ ترکیبی علیه ایران نیز در بخش پایانی سخنان خود اشاره نموده و اظهار داشت: آمریکا با همکاری هم پیمانان خود یک جنگ ترکیبی را با محوریت جنگ شناختی از طریق آشوب و ترور در کشور به راه انداخته تا نظام اسلامی را در موضع ضعف قرار داده و از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با پشتیبانی مردم در اغتشاشات آمریکایی به سلامت عبور کرده و پروژه تجزیه سازی ایران با شکست مواجه شده و خواهد شد. افرود: رسانه های گوناگون دشمنان روی تخریب افکار جوانان متمرکز شدند اما ملت هشیار ایران با بصیرت خود با اغتشاشگران مقابله نکرد تا شکست دیگری برای استکبار جهانی باشد.

رمضانی در پایان بیان داشت: دشمن می خواست از طرق مختلف نور خداوند را در امت اسلامی خاموش شود اما اراده خداوند چیز دیگری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار