عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شهرستان بیضا سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 03 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های بیضا، سپیدان و رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان بیضا گفت: در بخش بهداشت درمان علاوه بر تجهیز مراکز درمانی مجوز لازم برای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در شهرستان بیضا گرفته شده است و با تامین اعتبار، سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او افزود: با همکاری مدیریت برق استان و پیگیری‌های مدیریت برق شهرستان در حال حاضر هیچگونه محدودیتی برای برق رسانی به چاه‌های کشاورزی وجود ندارد.

علیزاده ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع کوچه و معابر روستاهای این شهرستان مرمت، بازسازی و آسفالت شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر حفر و تجهیز یک حلقه چاه و تزریق آب آن به مجموعه ۳۳ روستا، مجوز انتقال آب از سد درودزن به شهر و روستا‌های این شهرستان گرفته شده است.

او افزود: در مرحله اول اجرای این طرح کار انتقال آب از سد درودزن به ۱۷ روستا در مراحل پایانی قرار دارد و در مرحله های بعدی کار انتقال آب به شهر و سایر روستا‌ها نیز اجرا خواهد شد و پس از سال‌ها شاهد داشتن آب پایدار خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیضا، سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۳ طرح مهم ورزشی شامل زمین فوتبال در مرکز شهرستان،سالن چند منظوره ورزشی در مراکز بخش بانش و دهستان کوشکهزار که سال‌ها به صورت نیمه تمام رها شده بود، اعتبارات مورد نیاز تامین و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی و تکمیل این طرح ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار