مراسم چهلمین روز شهادت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور جمعی از دانش‌آموزان شیراز در این حرم مطهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 04 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم چهلمین روز شهادت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور جمعی از دانش‌آموزان شیراز امروز، ۱۳ آذرماه در این حرم مطهر برگزار شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم بر ضرورت تداوم راه شهدا و عبرت‌گیری از درس‌های آنان تأکید کرد و گفت: باید در مقابل شهدا احساس مسئولیت کرده و وظیفه خود را بدانیم و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

وی یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را گرامی داشت و افزود: شهید آرشام سرایداران وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر بود به طوری که حتی در ایام بیماری هم به صورت آنلاین تکالیف مدرسه خود را انجام داده و همراه کلاس بود.

عسکری همچنین سجایای اخلاقی شهید محمدرضا کشاورز را یادآور شد و گفت: شهید محمدرضا کشاورز به فعالیت‌های مذهبی علاقه زیادی داشت و در احترام گذاشتن به پدر و مادر سرآمد بود و به نیت سلامتی مادرش هر چهارشنبه به زیارت حرم شاهچراغ(ع) می‌رفت و در نهایت در همین مسیر هم شهید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به پیشرفت‌های علمی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: دشمن از این پیشرفت‌ها هراس دارد لذا نسل جدید باید تلاش کند تا هرچه بهتر و بیشتر در مسیر فتح قله‌های رفیع علم و پیشرفت گام بردارد.

وی در پایان از دانش‌آموزان خواست تا با حضور پرشور بیشتری در مدارس حاضر شده و تلاش بیشتری برای پیشرفت و دانش‌اندوزی خود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار