ماجرا مربوط می شود به مصوبه ای که دولت برای الحاق 5 روستا از استان هرمزگان به استان فارس تصویب کرد.حال که برای 5 روستا جلسه ای با حضور مقامات اطلاعات برگزار می شود و مصوبه لغو می شود؛کاش آن موقع هم که منابع ارزشمند استان فارس دو دستی تقدیم می شد جلسه ای برگزار می شد و آن اتفاق نمی افتاد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 08 October 2015
به گزارش تابناک فارس:ماجرا مربوط می شود به مصوبه ای که دولت برای الحاق 5 روستا از استان هرمزگان به استان فارس تصویب کرد.

مصوبه ای که دلایل خود را داشت و از آن جمله اتصال استانی با نام فارس به خلیج همیشه فارس بود.

البته نه تنها این 5 روستا بلکه بخش اعظمی از استان هرمزگان و کل استان بوشهر زمانی جزیی از استان فارس بوده اند.

اما حالا استاندار هرمزگان خبر از توقف این مصوبه می دهد.

استاندار هرمزگان گفت: شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان دارای ظرفیت‌ها و منابع خوبی برخوردار است و مدیران استان و همچنین شهرستان باید حداکثر تلاش خود را در جهت جذب و شناسایی این منابع داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع الحاق بخشی از پارسیان به استان فارس، گفت: در جلسه‌ای که با حضور استانداران استان فارس و هرمزگان و همچنین مدیرکل اطلاعات هر دو استان در وزارت کشور برگزار شد، پس از بحث‌های کارشناسی و ارائه استدلال های زیاد توانستیم، اجرای این مصوبه هیات دولت را متوقف کنیم.

یادمان به الحاق مناطق با ارزش استان فارس به کرمان افتاد.الحاقی که همین چند سال پیش و در دولت دهم اتفاق افتاد و منابع سرشار معدنی دو دستی تقدیم شدو صدای هیچکس در نیامد.

حال که برای 5 روستا جلسه ای با حضور مقامات اطلاعات برگزار می شود و مصوبه لغو می شود؛کاش آن موقع هم که منابع ارزشمند استان فارس دو دستی تقدیم می شد جلسه ای برگزار می شد و آن اتفاق نمی افتاد.

این تمام ماجرا نیست و استاندار هرمزگان از گرفتن مدیریت صنایع انرژی بر از شهرستان لامرد گفت!

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به منطقه مورد نظر برای استقرار صنایع انرژی‌بر پارسیان اشاره و گفت: مدیریت این صنایع قبلاً زیرنظر شهرستان لامرد در استان فارس بود که در این راستا تلاش شد مدیریت نیمه مستقل سابق در این منطقه صنعتی، به شهرستان پارسیان واگذار شود.

جا دارد به مسئولان استان فارس خسته نباشید...

به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
جز فارس باشه یا نباشه پولش تو جیب گردن کلفت ها میرود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار