به همت ستاد مردمی اهل بیت(ع) و جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی، ۱۸۰ موکب طی ایام فاطمیه در سومین حرم اهل بیت(ع) برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 06 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: گردهمایی خادمان ۱۸۰ موکب فاطمیه سومین حرم اهل بیت(ع) طی ایام فاطمیه امروز، ۱۵ آذرماه با فعالان مواکب و سخنرانی آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و مسئولان هیئات مذهبی شیراز برگزار شد.

طی ایام فاطمیه امسال بناست که در شیراز به همت ستاد مردمی اهل بیت(ع) و جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی ۱۸۰ موکب فاطمی برپا شده و در ۱۸۰ مدرسه مراسم عزای فاطمی برگزار شود و ۱۸۰ روضه خانگی هم طی ایام فاطمیه برپا شود و ۴۰ مرکز مقاومت بسیج ادارات هم طی این ایام موکب برپا کنند.

علاوه بر این‌ها مسابقه خطبه فدکیه برای دانش‌آموزان فارس برپا می‌شود و در نهایت به ۱۸ نفر از برگزیدگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

بهرنگ قربانی، مسئول جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: سال گذشته برای ایام فاطمیه ۱۸ موکب را برپا کردیم اما امسال تصمیم گرفتیم با توجه به ظرفیت فرهنگی شیراز، این تعداد را به ۱۸۰ موکب برسانیم.

وی با بیان اینکه در کنار برپایی این مواکب، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و جهاد تبیین اولویت خادمان اهل بیت(ع) است، گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و هتک حرمت شعائر اسلامی و انقلابی توسط معاندان، برپایی این مواکب فرصت بسیار مناسبی برای تلطیف فضای جامعه است.

قربانی تأکید کرد: مردم ایران همچنان پشتیبان نظام و ا نقلاب اسلامی و امیدوار به آینده هستند و به یاری خدا و توسل به مکتب اهل بیت(ع) قوی‌تر از گذشته از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار