حجت الاسلام مدبر خواستار سرعت بخشی در تکمیل پروژه توسعه محور مواصلاتی جهرم-لار در راستای امنیت ترافیکی و ترانزیتی شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 06 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: در بازدید حجت الاسلام مدبر که با همراهی «سرورزاده» سرپرست اداره راه و شهرسازی، «حاتمی» بخشدار مرکزی و «شفیعی» رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی از جاده جهرم لار انجام گرفت، امام جمعه جهرم ضمن بازدید از عملیات جاده ای با پیمانکاران این محور نیز دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام محمدحسین مدبر در این بازدید ضمن اشاره به تاکید آیات وحی الهی در خصوص حفظ جان انسانها،گفت: متاسفانه در این محور جاده ای که به نوعی مردم نام جاده مرگ را بر آن گذاشته اند بارها شاهد تصادفات و جان باختن هم وطنان خود بوده ایم.

 

امام جمعه جهرم افزود: اکنون با تلاش دست اندرکاران و عوامل پروژه انتظار می رود که با تکمیل این محور علاوه بر امنیت ترافیکی، نقش ترانزیتی و تاثیر آن در اقتصاد شهرستان نیز نمود پیدا کند.

 

در این بازدید پیمانکاران ضمن تشکر از حمایت مسئولین،تسریع در پرداخت های مالی مربوطه و همچنین تامین سوخت مورد نیاز تجهیزات را از عمده ترین مشکلات خود عنوان کردند که تصمیم گرفته شد در اسرع وقت با برگزاری جلسه ای، مسئولین مربوطه نسبت به کاهش و رفع مشکلات مطرح شده اقدامات و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

به گزارش شبستان، سالانه شمار زیادی از هموطنان به علت نقص در محور مواصلاتی جهرم-لار جان خود را از دست می دهند که این مهم ضرورت تسریع در تکمیل احداث پروژه بهسازی و توسعه این محور را دوچندان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار