رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: براثر وقوع دو حادثه رانندگی در شیراز متاسفانه یک نفر کشته شد و چهار نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 07 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدهادی قانع در تشریح جزئیات این حوادث رانندگی به خبرنگاران گفت: به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز حادثه رانندگی در کمربندی جوادیه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ به همراه گروه امداد و نجات، ساعت یک بامداد امروز خود را به محل حادثه رساندند.

او گفت: پارک دو خودروی پژو ۲۰۶ در محل ناایمن و پر خطر و برخورد خودروی پژو پارس در حال حرکت این تصادف شدید را رقم زد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که راننده یکی از خودروهای ۲۰۶ در زیر خودرو گرفتار شد و یک خانم و آقا از سرنشینان آن نیز دچار مصدومیت شده بودند.

او گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل و انتقال مصدومین به خودروی اورژانس بوسیله جرثقیل فرد گرفتار را رهاسازی کردند اما متاسفانه پس از معاینه عوامل اورژانس مرگ آنی این فرد اعلام شد.

قانع ادامه داد: مصدومیت شدید دو شهروند در حادثه رانندگی دیگری نیز ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه بامداد به آتش‌نشانی اعلام شد، حادثه‌ای که ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری رانندگان در بلوار میرزاری شیرازی و برخورد خودروی مزدا ۳ با ستون برق و درخت، حادث شد.

به گفته او؛ شدت این حادثه به حدی بود که اتاقک خودرو از وسط نصف و سرنشینان از خودرو به فضای بیرون پرتات شده بودند.

قانع خاطرنشان کرد: در این حادثه واژگونی ستون برق منجر به آتش سوزی در محل شده بود. تیم امدادی به دو گروه تقسیم شدند و ضمن اطفای حریق و ایمنی سازی محل مصدومان ( دو زن جوان) را به خودروی اورژانس انتقال دادند.

برچسب ها: تصادف ، کشته ، رخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار