خادم الرسول گفت: آخرین فرصت تمدید کارت «آمایش» پناهندگان افغانستانی تا ۲۶ آذرماه جاری خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 07 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمدعلی خادم الرسول، امروز چهارشنبه (16 آذر) با اشاره به اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت کشور در خصوص پناهندگان افغانستانی در جمع خبرنگاران گفت: آخرین فرصت تمدید کارت «آمایش» پناهندگان افغانستانی تا 26 آذرماه جاری خواهد بود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود بر این اساس لازم است پناهندگان افغانستانی مشمول طرح «آمایش 17» برای تمدید کارت آمایش خود اقدام کنند.

وی اعلام کرد: پناهندگان افغانستانی ساکن در شیراز و شهرستان های دیگر استان که تاکنون نسبت به تمدید کارت «آمایش 16» اقدام نکرده اند می توانند از ۱۹ تا ۲۶ آذر با مراجعه به دفاتر خدماتی اتباع خارجی مربوطه به تمدید کارت آمایش خود اقدام کنند.

خادم الرسول ادامه داد: کارت‌های صادره به محل سکونت اعلامی از طرف مشمولین طرح ارسال خواهد شد و ضرورت دارد افراد هنگام ثبت نام در دفاتر خدماتی اتباع خارجی مشخصات هویتی خود و آدرس محل سکونت و کدپستی را به صورت دقیق و کامل درج کنند.

وی گفت: سامانه یکپارچه اتباع خارجی (سیام) برای ثبت نام اتباع خارجی جامانده از طرح «آمایش 17» فقط در تاریخ اعلامی فعال خواهد بود و این فرصت تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار