حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه این اقدام بایسته برای اصلاح امور بوده و قانون اساسی برای مردم تعیین کرده است، اظهار کرد: مسؤلان باید قاطعانه و با جدیت به افرادی که جامعه را تهدید می کنند برخورد کنند.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 10 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبردر خطبه های نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه در قانون اساسی حق اعتراض به آحاد ملت داده شده است، گفت:در برخی شهرها جای مناسب تعیین شده تا چنانچه مردم خواسته ای داشته باشند بر اساس مقررات و چهارچوب های مشخص شده آن را مطرح کنند.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه قرار است فراهم کردن حق مردم برای اعتراض و داشتن مطالبات جدی گرفته شود، افزود: شورای فرهنگ عمومی جهرم هفته پیش مصوبه ای داشت و از شورای تامین شهرستان خواست جای مناسبی برای این مهم مد نظر داشته باشند تا این مسئله در جهرم نیز محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام بایسته برای اصلاح امور بوده و قانون اساسی برای مردم تعیین کرده است، اظهار کرد: مسؤلان باید قاطعانه و با جدیت به افرادی که جامعه را تهدید می کنند برخورد کنند.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله رفاه اقتصادی جامعه نیز اشاره کرد و گفت:‌ بارها مراجع تقلید مسئله اقتصاد و رفاه مردم را تاکید کردند و رهبری انقلاب (مدظله العالی) نیز سال‌های متمادی بر این مهم تاکید دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه نظام مردم هستند و هر جا لازم بوده مردانه به میدان آمدند، تصریح کرد: اکنون وظیفه مسؤلان کشور است با تلاش شبانه روزی و خونه اقدامات مقتضی در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه همت کنند.

 

امام جمعه جهرم در پایان گفت: مسئله معیشت مردم باید در اولویت قرار بگیرد و مسئولان در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار