رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با درج آگهی فروش پرنده زینتی در یکی از سایت‌های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری از شهروند شیرازی کرده بود شناسایی شد و پول شاکی را عودت داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 12 December 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر كلاهبرداري از وي از طريق خريد پرنده زینتی، بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سلیمانی" ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های آگهی محور، با یک آگهی تحت عنوان "فروش پرنده زینتی" برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ 100 میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از من درخواست نموده و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

این مقام سایبری گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در كمتر از 7 ساعت متهم را در يكي از محله‌هاي شيراز شناسايي كنند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه با ترفندهاي خاص پليسي مبلغ مورد نظر به حساب شاکی عودت پیدا کرد، گفت: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها به واسطه قیمت پایین را نخورند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی اقدام كنند.

سرهنگ "سلیمانی" از هموطنان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار