نماینده شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : امروز اگر بخشی از جامعه ما نسبت به وضعیت معیشتی ناراضی اند به خاطر این است که ما مدیران و مسولین نتوانستیم به وظیفهخود به درستی عمل کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 17 December 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: محسن علیزاده نماینده شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از ۸ شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده، در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه امروز شاهد این بودیم که یکبار دیگر مردم ولایتمدار و شهید پرور استان فارس در استقبال از شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کردند، گعت: حضور مردم ولایتمدار ما نشان میدهد که در استانه جنایات و التهاباتی که اخیرا به وجود امده بود یک بار دیگر برای تجدید میثاق با ارمان های خودشان با شهدا و انقلاب حضور پیدا کردند و حضورشان مشت محکمی بر دهان استکبار و همه خود فروختگان و دشمنان غربی و منطقه ای است.

علیزاده با اشاره به همزمانی این مراسم با ایام فاطمیه و یلدای امسال تصریح کرد: مردم ما همیشه بلند ترین آرمان ها و انتظارات را برای شهدای انقلاب و رهبر فرزانه دارند .

نماینده شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان افزود: تمام کسانی که مسئولیتی را در کشورمان پذیرفتند به فرموده شهید کاضمی باید قبل از شهادت شهید بود باید طوری کار کنند که در پشت میز هایشان و در چهارچوب فعالیت به معنای واقعی شهید باشند و خودشان را متعهد به نوکری مردم بدانند.

وی در پایان اظهار کرد : امروز اگر بخشی از جامعه ما نسبت به وضعیت معیشتی ناراضی اند به خاطر این است که ما مدیران و مسولین نتوانستیم به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار