مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در جمع گروه‌های مطالبه‌گر مردمی گفت: رسانه ملی صدای مردم است و وظیفه بازتاب مطالبات مردم را بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 17 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در جمع گروه‌های مطالبه‌گر مردمی گفت: رسانه ملی صدای مردم است و وظیفه بازتاب مطالبات مردم را بر عهده دارد.
پهلوانیان با بیان اینکه از ابتدای دی ماه رویکرد جدیدی در بخش‌های خبر سیما ، صدا و فضای مجازی در زمینه مطالبه گری پیش‌بینی شده است،افزود: مطالبه و مشکلات مردم را از ابتدا تا رسیدن به نتیجه ، پیگیری می‌کنیم.


وی گفت: برای تعامل رسانه با مردم، یک هیئت اندیشه ورز متشکل از اقشار مختلف، در صدا و سیما راه اندازی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های رسانه استانی بر اساس ظرفیت‌های استان طراحی و تولید شود.
پهلوانیان درباره حجاب و عفاف افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در حوزه حجاب و عفاف در رسانه ملی تولید شده است، اما در برابر تولیدات مخالف حجاب در بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و همچنین فضای مجازی، باید برنامه‌های با محتوای فاخر تولید کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به پوشش حادثه تروریستی شاهچراغ و مراسم‌های یادبود این شهدا در استان اشاره کرد و گفت: پوشش خبری این حادثه توسط صدا و سیما،بی نظیر بوده است.
وی به دستاورد‌های انقلاب در بخش‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: رفتار امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که این انقلاب همواره رو به پیشرفت بوده است و در بخش‌های مختلف در دنیا، جایگاه مطلوبی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار