فرمانده انتظامی "جهرم" از دستگیری 3 سارق منزل و کشف 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 19 December 2022

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "خسرو رزمجویی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان جهرم، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: پس از حضور ماموارن و انجام تحقیقات میدانی و آثار به جا مانده در صحنه‌های سرقت، 3 متهم سابقه‌دار در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی "جهرم" با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان مقادیری اموال مسروقه از جمله انگشتر طلا، 4 عدد ساعت مچی، یک جفت گوشواره و پلاک و زنجیر کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به 12 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ "رزمجویی" با اشاره به اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمین و متخلفان اقدام شود.

گفتنی است در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد در پرونده یکی از این سارقان که محل سکونت وی در استان کرمانشاه بود ۱۱ فقره شرارت و سرقت به چشم می‌خورد که هم اکنون نیز به جرم سرقت منزل تحت تعقیب پلیس آگاهی آذربایجان غربی، بندرعباس و شیراز بوده است.

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار