ماموران پلیس استان فارس طی عملیات‌های جداگانه در شهرستان‌های ارسنجان، لار و شیراز و با همکاری پلیس استان‌های یزد و مرکزی، موفق به کشف بالغ بر ۱۶۰ کیلوگرم موادمخدر از انواع تریاک، هروئین و شیشه از قاچاقچیان و دستگیری شماری از متهمان شدند.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 19 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی استان فارس دوشنبه ۲۸ آذر در خصوص عملیات منتهی به کشف محموله تریاک در این استان، گفت: به دنبال اعلام اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در خصوص انتقال یک محموله تریاک از سیستان و بلوچستان به فارس، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های ارسنجان و سرچهان بعد از هماهنگی با مقام قضایی به محورهای مواصلاتی اعزام شده و با برپایی تور ایست و بازرسی، خودروی پژوی حامل محموله تریاک را شناسایی کردند.

حبیبی ادامه داد: راننده خودرو حامل محموله تریاک، بدون اعتنا به دستور پلیس اقدام به فرار از ایست بازرسی کرد و پس از مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به جغرافیای منطقه، با رها کردن خودرو، متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با یادآوری اینکه در بازرسی از خودروی یاد شده، ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری شده همچنان ادامه دارد.

کشف ۴۳ کیلوگرم هروئین و شیشه

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان نیز گفت: در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان مرکزی یک محموله حاوی موادمخدر از انواع هروئین و شیشه کشف و یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مطلع شدند که فردی با یک دستگاه سمند قصد انتقال محموله موادمخدر از محور هرمزگان به شیراز را دارد، لذا موضوع به فرماندهی انتظامی لارستان اطلاع داده شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند سواری سمند را توقیف و راننده را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین و ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه کشف شد.

یوسفی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۴۳ کیلو و ۵۰ گرم هروئین و شیشه کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف ۴ کیلو و ۴۶۰ گرم هروئین در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز به خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری ۳۷ بهارستان پس از دریافت دستور و حکم قضائی مبنی بر دستگیری متهم تحت تعقیب، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: تحقیقات ماموران انتظامی برای دستگیری این متهم ۳۶ ساله تحت تعقیب که چند ماه قبل اقدام به تهدید و ضرب و جرح عمدی کرده بود ادامه داشت تا اینکه این فرد در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و دستگیر شد.

شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، ۴ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شده است.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار