نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه امروز مردم با آگاهی و بیداری هر چه بیشتر پای اهداف نظام اسلامی ایستاده‌اند، افزود: خداوند خون این شهدا را حفظ خواهد کرد و در مسیر انقلاب، اسلام و اطاعت از مقام معظم رهبری مردم ما نشان خواهند داد که این کشور امام زمان (عج) است و دست دشمنان به آن نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 22 December 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم:آیت‌الله لطف‌الله دژکام  با بیان اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت بزرگ‌مرد مجاهدت و ایثار و خدمت به اسلام و نظام اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توفیق زیارت مرقد مطهر این شهید بزرگوار نصیب ما شد، اظهار داشت: برای تجدید عهد و پیمان با این شهید بزرگوار به این مکان مقدس آمدیم و پای همین عهد و پیمان در خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای ایستاده‌ایم.

نماینده‌ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و یاران ایشان ایستادند تا عزت و عظمت اسلامی ما در جبهه مقاومت تثبیت شد، گفت: امروز به برکت مقاومت حاج قاسم و همراهان ایشان، نظام اسلامی با عظمت و اقتدار جریان اسلام‌خواهی و استکبار ستیزی را از مرز چین تا دریای مدیترانه پیش می‌برد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه با پایمردی این سرباز بزرگ اسلام، آمریکا، ایادی آن و دنیای استکبار نتوانستند کاری انجام بدهند پس از این هم، ادامه دهندگان راه این شهید در این مسیر ایستادگی و مقاومت می‌کنند، افزود: ترفندها و توطئه‌های دشمنان نتیجه نخواهد داد و همان طور که وعده الهی است، پیروزمندانه تا آستانه ظهور خواهیم رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان وقتی می‌بینند که در برابر عظمت ایران دستشان به جایی نمی‌رسد، شروع به قتل و کشتار می‌کنند، گفت: در این ایامی که گذشت شاهد حرکت‌های مذبوحانه‌ای از سوی عده‌ای بودیم البته جمع کثیری از افرادی که به خیابان‌ها آمدند خودشان هم متوجه اشتباه خودشان شدند.

دژکام با بیان اینکه اصل کسانی که این حرکت‌ها و جریانات را ایجاد کردند، دشمنان اسلام و نظام اسلامی بودند، ادامه داد: با بصیرت مردم عزیز کشورمان که برخواسته از خون شهدایی مانند شهید سلیمانی است، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ناکام ماند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) فرمودند، شهادت تعدادی از هموطنان ما در این حرم باعث بیداری بیشتر ملت ما شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه امروز مردم با آگاهی و بیداری هر چه بیشتر پای اهداف نظام اسلامی ایستاده‌اند، افزود: خداوند خون این شهدا را حفظ خواهد کرد و در مسیر انقلاب، اسلام و اطاعت از مقام معظم رهبری مردم ما نشان خواهند داد که این کشور امام زمان (عج) است و دست دشمنان به آن نخواهد رسید.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز صبح امروز و در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سید‌الشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

گلزار شهدای بین‌المللی کرمان این روزها و در آستانه سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت روزانه شاهد حضور جمع کثیری از زائران و دلدادگان مکتب شهدا است که از نقاط سراسر کشور و حتی دیگر کشورهای اسلامی خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا با تجدید پیمان با شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت بر ادای راه این شهید بزرگوار تاکید کنند.

به گزارش تسنیم آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از هشتم تا هجدهم دی ماه امسال با شعار «جان‌فدا» برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار