مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس هشدار داد: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف و هم چنین پیش بینی کاهش دما از مردم درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان های آباده ، سپیدان ، اقلید ، خرم بید و بوانات در روزهای جمعه و شنبه پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 24 December 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس  اعلام کرد: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف و هم چنین پیش بینی کاهش دما از مردم درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان های آباده ، سپیدان ، اقلید ، خرم بید و بوانات در روزهای جمعه و شنبه پرهیز کنند.

راستیار اعلام کرد: باتوجه به پیش بینی بارش برف و پیش بینی برودت دما و وزش باد در شهرستان های شمالی و غربی استان ، لزوم گشت زنی، استقرار اکیپ های راهداری و نمک پاشی (آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان پس از بارش ) در محورهای مواصلاتی شهرستان های ذکر شده مورد توجه و اجرای راهداران پر تلاش است، لذا از هموطنان ارجمند تقاضا می شود از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر زنجیر چرخ،تجهیزات ایمنی،لباس گرم و دیگر ملزومات لازم را به همراه داشته باشند .

راستیار افزود : هموطنان می توانند برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص راهها با مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار