مدیرکل هواشناسی فارس با ارائه گزارشی از وضعیت بارش‌های این استان، از صدور هشدار نارنجی ویژه کشاورزان به دلیل پیش‌بینی افت محسوس دما و احتمال بروز خسارت ناشی از سرمازدگی به محصولات زراعی و باغی، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 24 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مدیرکل هواشناسی فارس با ارائه گزارشی از وضعیت بارش‌های این استان، از صدور هشدار نارنجی ویژه کشاورزان به دلیل پیش‌بینی افت محسوس دما و احتمال بروز خسارت ناشی از سرمازدگی به محصولات زراعی و باغی، خبر داد.

مسعود حقیقت بیان کرد: از اواخر وقت جمعه دوم دی سامانه بارشی از سمت شمال وارد استان فارس شده است و اکنون در مناطق شمالی و بخش‌هایی از مرکز و غرب این استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

او ادامه داد: این سامانه بارشی تا اواخر امروز شنبه سوم دی از استان خارج می‌شود و پس از آن شاهد افت محسوس دما خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی فارس خاطرنشان کرد: سامانه‌ها، از زمان آغاز بارش تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، شهرستان‌های سپیدان، نورآباد و کازرون در فارس بیشترین بارش را ثبت کرده است.

حقیقت عنوان کرد: در شهرک گلستان شیراز نیز تا صبح امروز شاهد بارش حدود ۷ میلی‌متر باران بوده‌ایم و در ارتفاعات این شهرک و شهرهای شیراز و صدرا شاهد بارش برف نیز هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان فارس به کشاورزان در خصوص بروز خسارت ناشی از سرمازدگی محصولات زراعی و باغی، به دلیل افت محسوس دما پس از پایان بارش‌ها، هشدار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار