مدیرعامل شرکت گاز فارس از اعمال محدودیت برای مشترکان پرمصرف گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 25 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علی اکبر میدانشاهی گفت: با توجه به سردتر شدن هوا در بیشتر مناطق استان تداوم جریان پایدار گاز طبیعی با همکاری مشترکان و مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف امکانپذیر است.
میدانشاهی گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور و به منظور استمرار جریان در بخش‌های خانگی و عمومی ملزم به اعمال محدودیت مصرف در بخش صنعت هستیم.
به گفته مدیر عامل شرکت گاز فارس؛ صنایع فولاد و سیمان با اعمال محدودیت مصرف روبرو هستند و این صنایع باید از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به تامین سوخت مایع جایگزین اقدام کنند. میدانشاهی افزود: سایر صنایع مانند کاشی و سرامیک، قند و شکر و کوره‌های آجر‌پزی هم باید محدودیت مصرف ۵۰ درصد گاز را رعایت کنند و از سوخت دوم که از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تامین می‌شود، استفاده نمایند.
مدیر عامل شرکت گاز گفت: در هماهنگی با استانداری مقرر شد ادارات، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها دستگاه‌های گرمایشی را یک ساعت پس از آغاز کار روشن کرده و یک ساعت قبل از اتمام کار خاموش کنند و در طول روز حداکثر دمای ۱۸ درجه را رعایت نمایند.
این مقام مسئول خواستار خاموشی کامل دستگاه‌های گرمایشی در روز‌های تعطیل شد و افزود: مدارس و مراکز آموزش عالی باید در روز‌های تعطیل و ایامی که کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود، نسبت به خاموشی وسایل گرمایشی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار