فرمانده انتظامی فارس از توقیف سواری سمند و کشف ۳۲۸ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 26 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری سمند در محور هرمزگان-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند خودرو حامل تریاک در ورودی شیراز از سمت زرقان را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز کوتاه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی سواری سمند را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۲۸ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار