رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس ویژه برنامه‌های یوم الله ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 26 December 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت الاسلام حسین ملک مکان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعلام ویژه برنامه‌های یوم الله 9 دی برگزار شد، در خصوص فتنه 88 اظهار داشت: در هفته بصیرت که پس از فتنه 88 به وجود آمد مردم انقلابی و با درک و فهم بالای ایران که در هر زمان شرایط را سنجیده 8 و 9 دی به صحنه آمدند و در تظاهرات با شکوه جهت محکومیت فتنه گران به میدان آمدند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه یک گناه نابخشودنی بود، و زمینه‌ای برای ضربه زندن به نظام اسلامی و ضربه به ملت و ناکام کردن کام ملت بود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: اما آنچه موجب شد 9 دی صورت گیرد، حضور مردم بود، ایمان دینی همه مردم را بسیج کرد تا در صحنه حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند این حادثه بزرگ شبیه حوادث اوایل انقلاب بود و نباید فراموش شود، خوشبختانه هر ساله پس از سال 88 مردم به یاد آن حادثه به میدان می‌آیند و راهپیمایی شکل می‌گیرد، البته در یکی الی دو سال کرونایی با رعایت مسائل بهداشتی بود، تدبیری که شده امسال در هفته بصیرت و پس از آن در دهه مقاومت برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

ملک مکان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور روز جمعه برنامه تجمع را خواهیم داشت، افزود: روز جمعه ساعت 10 صبح در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ (ع) تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با سخنرانی سردار سپهر شکل خواهد گرفت.

 

وی گفت: ششم دی ماه نیز طبق برنامه ریزی مراسم تشییع 8 شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده را در شیراز خواهیم داشت، 4 شهید گمنام در شهر شیراز، چهار شهید گمنام فسا، مرودشت، خاوران و جویم و یک شهید شناسایی شده در قادرآباد و یک شهید شناسایی شده در خرامه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در بیش از 500 مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت برگزار خواهد شد، برگزاری مسابقات تبیینی، تولیدات محتوایی در راستای تبیین و برپایی نمایشگاه نیز از جمله بخشی از برنامه‌های هفته بصیرت در فارس است، همچنین در 80 شهر نیز مراسم تجمع را خواهیم داشت.

برچسب ها: برنامه ، 9 دی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار