نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به ارائه پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل گفت: پیگیری این مساله در سطح ملی با جدیت در دست انجام است.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 29 December 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد هادی ایمانیه در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: این اقدام می‌تواند از فارس و شیراز به عنوان پایلوت آغاز شود تا فردی که به عنوان مدیر کل این مجموعه انتخاب می‌شود تمام وقت خود را صرف رسیدگی به مسائل این حوزه کند.

او، همچنین پیشنهاد تعریف سازمان دوستدار جوانی جمعیت را نیز مطرح کرد و گفت: بر این اساس برای هر یک از دستگاه‌ها در خصوص حمایت و پیشبرد برنامه‌های طرح صیانت از جمعیت وظایفی تعریف شود.

عوارض سقط جنین برای جامعه تشریح شود

استاندار فارس، با اشاره به عدم آگاهی اکثر مادران نسبت به عوارض پزشکی و همچنین موانع شرعی سقط جنین گفت: این مساله که سقط جنین چه عوارضی می‌تواند برای مادران داشته باشد و همچنین مسائل شرعی و اخلاقی آن باید به دقت برای خانواده‌ها تشریح شود.

ایمانیه، در خصوص تصویب آیین نامه واگذاری زمین ۲۰۰ متری به خانواده‌های دارای سه فرزند از سوی هیات وزیران در شهریورماه امسال گفت: اجرای این آیین نامه باید به دقت دنبال شود و چنانچه در این زمینه کوتاهی صورت گرفت برخورد شود.

نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به ارائه پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل گفت: پیگیری این مساله در سطح ملی با جدیت در دست انجام است.

ایمانیه گفت: با اجرایی شدن این طرح، خانم‌هایی که متاهل و دارای فرزند هستند ساعت ۱۲ از ادارات به منزل می‌روند و باقیمانده کار را به شکل دورکاری انجام می‌دهند.

او گفت: این قول را می‌دهیم که این کار را بدون ایجاد هزینه برای دولت انجام دهیم و بعد از یک سال هم رضایت ارباب رجوع، هم رضایت کارمندان و هم صرفه جویی در هزینه‌ها را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار