مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی فارس از برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 29 December 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدرضا جعفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مسابقه استانی دلنوشته‌ای به این سردار شهید سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت این قهرمان ملت جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

او گفت: سالروز شهادت سردار دل‌ها برای هیات ورزش‌های همگانی استان فارس یادآور خاطره‌ای غم انگیز است، در صبحگاه جمعه ۱۳ دی ماه تمام مقدمات لازم برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در شهر صدرا بصورت پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه سیما را فراهم کرده بودیم، قبل از اینکه تصاویر حضور پرشور و گسترده مردم، ورزشکاران هیات ورزش‌های همگانی استان فارس روی آنتن تلویزیون برود، خبر شهادت سردار سلیمانی به ما رسید و در بهت و حیرت فرو رفتیم، برای هیچ کس باور کردنی نبود و پخش زنده متوقف شد و بعد از این اتفاق برآن شدیم که این مسابقه را در سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار کنیم و امسال برای دومین سال متوالی است که این مسابقه استانی در جهت گرامیداشت این سردار بزرگ برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده جوائز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر در یک صفحه A۴ به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام‌رسان سروش ارسال نمایند.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی فارس گفت: مهلت ارسال آثار فقط تا ١۵ دی‌ماه ١۴٠١ خواهد بود.

گفتنی است در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت سپاه قدس در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید روح مطهر این شهید والا مقام شاد و یادش گرامی باد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
#دلنوشته برای سردار دلها

Z:
سلام و عرض ادب

سلام خدا بر امام و شهیدان

دلنوشته به سردار سلیمانی

شهادت گوارای وجودت باد ای فرمانده بی گمان امروز به مراد دل خویش رسیده ای و ایران و ایرانی به وجود پر خیر و برکت تو افتخار می کند. امروز خون یک سردار ایرانی ریخته شده است ولی پشت بند آن هزاران بلکه میلیون ها سردار سلیمانی در سراسر این گیتی به پا خواسته و برای انتقام از خون مقدس و پاک تو آزادمردانه آماده هر گونه دفاع و انتقام خواهند بود تا با دست در دست نهادن یکدیگر ایرانی آباد و یکپارچه داشته باشیم که دشمن حتی در خواب خوشش هم نتواند عبور از این سد مستحکم را ببیند.
بی گمان شهادت برازنده توست ای سردار دل های ایرانی ها؛ چقدر نوشیدن از جام شهادت تو شیرین و گواراست چرا که لباس شهادت تنها جامه ای است که چیزی جزء آن نمی توانست برازنده حاج قاسم سلیمانی باشد. این جامه شهادت و نائل شدن شما به درجه رفیع شهادت را به تمام جامعه اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.
نمیدانم برای دست بریده ات روضه ابوالفضل عباس بخوانیم یا برای پیکر پاره پاره ات روضه علی اکبر بخوانیم یا برای غم هجران رهبرمان روضه مالک یا به یاد محاسن سفیدت روضه حبیب سر دهیم یا از هلهله حرمله ها یا از شهادتت در غربت و دوری ناله سر دهیم. ای سردار ایرانی ها حاج قاسم سلیمانی داغ دوری ات آنقدر سنگین بود که برداشتن آن را نخواهیم داشت.
یاران همه رفتند افسوس که ما در خواب ناز خود جا مانده ایم حسرتا از آن گل خارا که همه جا مانده منم. پیر طریقت عشق آمد و راه و روش رفتن را به ما آموخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار