عضو مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: ما تلاش ها و زحمات دولت را می دانیم اما ضعف تصمیم گیری قاطع در بدنه دولت و تعلل در انجام کارها مشهود است. برخی مدیران کارایی نداشته و برخی به دلیل فشار بیش از حد دستگاه های نظارتی اصلا تصمیم نمی گیرند.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 01 January 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:  عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، با بیان اینکه جامعه بشری همواره دچار تزویر و زور استکبار بوده است، گفت: دین مبین اسلام نیز هیچگاه از حمله معاندین مصون نبوده و بیشترین آسیب را از به ظاهر خودی ها دیده است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: یک روز با تزویر، قرآن بر سر نیزه قرار گرفته و مکر معاویه و عمروعاص ها حاکم می شود و یک روز دیگر زیباترین شعار مصلح آخرالزمان مهدی صاحب الزمان(عج) که اصلاحات است دستمایه فریب مردم می شود؛ یک روز پرچم سبز مقدس علوی دستمایه نفاق می شود و یک روز به نام مردم علیه مردم توطئه اقتصادی می کنند.

وی با بیان اینکه اگر برخی دشمنان این مرز و بوم دلسوز مردم هستند چرا دنبال فشار حداکثری و تحریم مردم هستند، عنوان کرد: یک روز پایه و اساس خانواده و تربیت که زن است را نشانه می روند و شعار «زن، زندگی، آزادی» می دهند در حالی که آزادی واقعی را به زن داده است لذا نکند حکومت پلید فرانسه فراموش کرده که کنفرانس «آیا زن انسان است؟» را آنها برگزار کرده و ایالات متحده آمریکا یکی از ده کشور ناامن برای زنان است.

رحیمی مظفری ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دم از آزادی می زند اما کشورهای تجزیه می کند تا مستعمره آنها باشند. کودکان و زنان را در عراق، افغانستان، سوریه و دیگر کشورها به خاک و خون می کشد و هر کشوری که دنبال استقلال و آزادی بود را تحریم کرده و با جنگ رسانه ای حقایق را وارونه جلوه می دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به ایادی استکبار تأکید کرد: جمهوری اسلامی بر هم زننده نظم کذایی و نوین جهانی شما است که می خواهید چند کشور برای همه کشورها تصمیم بگیرد.

وی در ادامه خطاب به دولتمردان کشور گفت: امروز حمایت از تولیدات داخلی نیاز است اما تحریم مردم به بهانه تولید داخلی و گران شدن مایحتاج مردم شایسته نیست. نگاه به انرژی و نحوه مصرف آن باید در کشور تغییر کند. امروز حدود نیمی از انرژی کشور به هدر می رود و مردم مقصر آن نیستند. مصرف کنندگان اعم از دستگاه های انرژی بر، ساختمان ها، خودروها و صنایع استاندارد نبوده و این سرمایه را به آتش می کشند که دولت باید اقدام جدی کند.

رحیمی مظفری در ادامه با بیان اینکه کشاورزی و دامپروری را به عنوان بزرگ ترین مولد و تأمین کننده امنیت غذایی دانست و گفت: برنامه ای برای حمایت از آن اجرا نمی شود. چرا قوانین بودجه اجرایی نمی شود. از دولت برای ارائه لایحه ساماندهی خودرو و از مجلس و شورای نگهبان به خاطر تصویب و تأیید آن تشکر می کنم اما باز هم کافی نیست و اگر سیستم حمل و نقل و خودرو اصلاح شود قسمتی از مشکل انرژی کشور مرتفع می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: ما تلاش ها و زحمات دولت را می دانیم اما ضعف تصمیم گیری قاطع در بدنه دولت و تعلل در انجام کارها مشهود است. برخی مدیران کارایی نداشته و برخی به دلیل فشار بیش از حد دستگاه های نظارتی اصلا تصمیم نمی گیرند.

وی همچنین با بیان این مطلب که باید بپذیریم در برخی بخش ها وضعیت بحرانی است و مردم مشکل اقتصادی داشته و منتظر بارقه های واقعی امید هستند، عنوان کرد: بازار سامان ندارد، نظارت کافی نیست. برخی سوداگران به جان مردم افتاده و برخی مردم به جان یکدیگر. سوداگران باید از مسئولان بترسند و نه مسئولان از سوداگران. شک نکنید قطار انقلاب به مقصد مطلوب خواهد رسید و دشمنان باید بدانند تا کنون شکست خورده و شکست خواهند خورد به شرطی که ما ذره ای در انجام کارها سستی به خرج ندهیم.

رحیمی مظفری با اشاره به قرارگیری در آستانه شهادت سردار دلها، به فرازهایی از وصیتنامه سردار سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: جهانیان باید وصیت حاج قاسم را بشنوند که منشوری از مکتب جهانی است. «امروز قرارگاه حسین بن علی(ع) ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم ها می مانند؛ اگر دشمن این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند، نه حرم ابراهیمی(ع) و نه حرم محمدی(ص). خمینی بزرگ و پاک ما ولایت فقیه را تنها نسخه حیاتبخش این امت قرار داد لذا چه شما که به عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما که به عنوان سنی اعتقاد عقلی دارید بدانید باید بدون هرگونه اختلاف برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید که خیمه، خیمه رسول الله(ص) است.»

نماینده مردم سروستان در مجلس در ادامه خطاب به سیاسیون کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب گفت: آنچه پیوسته ما را در رنج قرار می دهد این است که عموما ما در دو مقطع، خدا، قرآن و ارزش ها را فراموش و حتی فدا می کنیم، عزیزان هر رقابتی می کنید و هر جدلی دارید عمل و کلام شما در مناظره هایتان نباید تضعیف کننده دین و انقلاب شود که اگر بشود بدانید مغضوب نبی مکرم اسلام(ص) و شهدا هستید لذا مرزها را تفکیک کنید.

وی افزود: به کارگیری افراد پاکدست، معتقد و خدمتگزار به ملت نه افرادی که حتی اگر به میز یک دهستان هم برسند خاطره خان های سابق را تداعی می کنند. خطاب به علما و مراجع معظم، این دوره ها با همه دوره ها متفاوت است و این بار اگر مسلط شدند از انقلاب چیزی نمی ماند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم عزیز! ایستاده ایم ان شاءالله! ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم، گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم؛ دنیا اگر از یزید لبریز شود، ما پشت به سالار شهیدان نکنیم. ان شاءالله.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار