مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان فارس از اجرای طرح «نذر سردار دل‌ها» در این استان خبر داد و گفت: به‌ مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، نان صلواتی در ۲۰ نانوایی محلات محروم فارس توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ 01 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مهدی جمالی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی فارس امروز، ۱۱ دی‌ماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «نذر سردار دل‌ها» در این استان خبر داد و گفت: به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی دوستداران شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ۲۰ نانوایی فارس این طرح اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح ۷۵ هزار قرص نان صلواتی در محلات حاشیه‌نشین و مناطق محروم کلان‌شهر شیراز و برخی شهرستان‌های فارس میان مردم توزیع خواهد شد.

جمالی تصریح کرد: پخت نان صلواتی به عنوان نذر سردار دل‌ها با دوستدارن سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ۲۰ نانوایی در دو نوبت صبح و عصر انجام خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان فارس گفت: این نانوایی‌ها در محلات شیراز از جمله مسجد المهدی کوزه گری، نانوایی دست خضر، شهرک قصرقمشه، شهرک بهار، سعدی در ۲ نقطه، بلوار اتحاد و شهرک جوادیه و در شهرستان‌های فراشبند، بیضا و .. است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار