ذخیره سازی گوشت، مرغ و میوه نوروز در فارس کلید خورد
کد خبر: ۱۰۸۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 02 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل هماهنگی امور اقتصاد‌ی استانداری فارس گفت: مهم‌ترین هدف، کوتاه شدن دست دلالان و واسطه گران از بازار شب عید است .
مرتضی شریفی افزود: از تولید تا تأمین و توزیع اقلام اساسی همچون مرغ، گوشت، برنج، شکر و میوه‌هایی مثل سیب و پرتقال در قالب قرارگاه امنیت غذایی با حضور د ستگاه‌های اجرایی د ر حال پیگیری است و در جهت تولید و تأمین این اقلام و حمایت از تولید کنند گان، پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.
وی با تأکید بر این که ذخیره سازی گوشت، مرغ و میوه از هم اکنون در استان فارس کلید خورده است، تأکید کرد:هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ند ارد و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازار با کمبود روبه رو نخواهد شد.
شریفی افزود: بحث نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در قالب ستاد تنظیم بازار و کمیته اقد ام مشترک استاند اری نیز در حال رصد و پایش است.
وی ادامه داد: عرضه و توزیع محصولات از طریق اصناف منتخب و غرفه‌هایی که در شهر‌های استان ایجاد شده، صورت خواهد گرفت و مشکلی برای تأمین و توزیع کالا‌های اساسی وجود ند ارد.

مد یر کل هماهنگی امور اقتصاد‌ی استاند اری فارس گفت: سازمان‌هایی همچون جهاد کشاورزی، سازمان صمت و تعاون روستایی نیز بر مقوله مدیریت تولید تمرکز دارند و نظارت‌ها با کمک بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌ها تشدید می‌شود تا بازار در آستانه عید، متلاطم نشود.
اصنافی همچون مرغ فروش ها، میوه فروش‌ها و فروشندگان کالا‌های اساسی در صورت تمایل برای همکاری با این طرح می‌توانند از طریق اتاق اصناف، آماد گی خود را اعلام کنند تا به عنوان اصناف منتخب، کالا‌ها را با قیمت مناسب به د ست مصرف کننده برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار