فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم آن خبر داد و گفت: متهمان به ۹ فقره سرقت خودرو و ۳۵ فقره درون خودرو اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 02 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و درون خودرو در محدوده جنوب شیراز شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه تجسس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق شده و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت خودرو و ۳۵ فقره درون خودرو اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیری اموال مسروقه از قبیل صندلی خودرو، درب صندوق عقب خودرو، باند، چراغ خودرو و ... کشف و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: چنانچه در سال جاری سرقت مشابهی از خودرو شهروندان صورت گرفته و تاکنون کشف نشده است، جهت پیگیری آن به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ – بلوار شیرودی- طبقه فوقانی کلانتری ۲۰ گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار