رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به بررسی مشکلات و پروژه‌های نیمه تمام استان فارس در جلسه با معاون اول رئیس جمهوری گفت: بهسازی و تکمیل راه‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز، پروژه‌های انتقال آب، تکمیل و اتمام سدهای نیمه کاره، تکمیل طرح‌های پتروشیمی و خطوط ریلی و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مردم استان فارس در این جلسه بود.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 04 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: محسن علیزاده درباره جزئیات دیدار مجمع نمایندگان فارس با معاون اول رئیس جمهوری گفت: در این دیدار بر رفع موانع اجرایی و راه اندازی سه پروژه مهم آزادراه شیراز-اصفهان، خط دوم انتقال آب از سد درودزن و قطعه اول خط دو مترو شیراز تاکید شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس افزود: در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور نیز حضور داشت، استاندار و نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی مشکلات و چالش های اصلی استان و نیز مسائل حوزه های انتخابیه خود را مطرح کردند و پیشنهاداتی جهت توسعه و ارتقاء وضعیت استان ارائه دادند.

علیزاده عنوان کرد: بهسازی و تکمیل راه های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز، پروژه های انتقال آب، تکمیل و اتمام سدهای نیمه کاره، تکمیل طرح های پتروشیمی و خطوط ریلی و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مردم استان فارس در این جلسه بود.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر مبنای جمع بندی صورت گرفته، مقرر شد با هماهنگی استانداری و معاونت اجرایی ریاست جمهوری، برنامه ریزی لازم برای رفع موانع اجرایی و راه اندازی سه پروژه مهم آزادراه شیراز-اصفهان، خط دوم انتقال آب از سد درودزن و قطعه اول خط دوم مترو شیراز به عنوان سه طرح اولویت دار صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار