فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سه کلاهبردار در شیراز ۲۷۲ ربع‌سکه جعلی کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 04 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایمنا: سردار رهام بخش‌حبیبی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران ارزی و نظام بازار سکه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از اخباری مبنی بر توزیع و فروش ربع سکه‌های غیر بانکی در بازار طلا فروشان شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با آغاز تحقیقات مطلع شدند سه نفر با تهیه سکه‌های شبیه‌سازی و تقلبی قصد فروش و کلاهبرداری از شهروندان را دارند، ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه بازرسان اتحادیه موفق شدند در این خصوص هر سه نفر را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن‌ها را در شیراز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ۲۷۲ قطعه ربع‌سکه جعلی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان اتحادیه ارزش سکه‌های تقلبی کشف شده را ۲۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، افزود: به شهروندان توصیه می‌کنم از خرید طلا و سکه از دلالان و دست‌فروشان خودداری و تنها از طلا فروشی‌های معتبر اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

برچسب ها: کشف ، ربع سکه جعلی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار