نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما امروز وظیفه پیروی از ولایت فقیه را داریم، تصریح کرد: شهید سلیمانی همیشه پشت سر ولایت حرکت می‌کرد نه مانند برخی افراد که با تندروی و افراط جلوتر از ولایت حرکت می‌کنند، هرکس که می‌خواهد مسیر شهید سلیمانی را ادامه دهد باید زندگی‌نامه و وصیت‌نامه ایشان را مطالعه کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 07 January 2023

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس: «علیرضا پاک‌فطرت» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی یک شخصیت جامع‌الاطراف است که می‌تواند الگوی هرکس باشد، معتقدم هر مسئولی اگر می‌خواهد اخلاقش حسنه و مطابق با معیارهای اسلامی باشد باید مسیر سردار دلها را طی کند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی فقط در مقوله شهادت خلاصه نمی‌شود، گفت: شهادت‌طلبی جزئی از مکتب و سیره شهید سلیمانی است، طبق فرمایش خودِ شهید هر کسی اگر می‌خواهد برای مردم و رضای خدا کار کند باید اول شهید شده باشد، به این معنی که ازخودگذشتگی کامل داشته باشد و هیچ‌گاه خودش را ملاک قرار ندهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همواره با نگاه کلان خود نسبت به جامعه همه اقشار و گروه‌ها را درک می‌کرد و در مسیر وحدت جامعه گام اساسی برمی‌داشت، ایشان هیچ‌گاه اقدامی که در جامعه تفرقه ایجاد کند را انجام نمی‌داد.

وی با بیان اینکه سردار دلها پیرو محض ولایت فقیه و ذوب در ولایت بود، افزود: ما اگر بخواهیم کشورمان را از شر دشمنان نجات دهیم، باید همچون شهید سلیمانی ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشیم و شبانه روز تلاش کنیم تا دست ابرقدرت ها از منابع و ثروتمان کوتاه شود.

پاک‌فطرت با تاکید بر اینکه همه ما امروز وظیفه پیروی از ولایت فقیه را داریم، تصریح کرد: شهید سلیمانی همیشه پشت سر ولایت حرکت می‌کرد نه مانند برخی افراد که با تندروی و افراط جلوتر از ولایت حرکت می‌کنند، هرکس که می‌خواهد مسیر شهید سلیمانی را ادامه دهد باید زندگی‌نامه و وصیت‌نامه ایشان را مطالعه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار