سارقان مسلح صاحب یک طلافروشی را در راه خانه‌اش ربوده و به طلافروشی بردند و پس از سرقت مقدار زیادی طلا و جواهر او را در بیابان رها کردند. هرچند آنها توانستند نقشه‌شان را با موفقیت اجرا کنند اما کمی بعد در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 07 January 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: سارقان مسلح صاحب یک طلافروشی را در راه خانه‌اش ربوده و به طلافروشی بردند و پس از سرقت مقدار زیادی طلا و جواهر او را در بیابان رها کردند. هرچند آنها توانستند نقشه‌شان را با موفقیت اجرا کنند اما کمی بعد در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

سارقان مسلح صاحب یک طلافروشی را در راه خانه‌اش ربوده و به طلافروشی بردند و پس از سرقت مقدار زیادی طلا و جواهر او را در بیابان رها کردند. هرچند آنها توانستند نقشه‌شان را با موفقیت اجرا کنند اما کمی بعد در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

چندی قبل به مأموران پلیس شهرستان خفر واقع در استان فارس خبر رسید که سارقان مسلح به یک طلافروشی دستبرد زده‌اند. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند صاحب طلافروشی جزئیات بیشتری از سرقت را برای آنها بازگو کرد و گفت:‌ ساعت ۷شب بعد از تعطیل کردن مغازه‌ام به‌سوی خانه به راه افتادم. در بین راه یک پژو پارس بدون پلاک راهم را سد کرد و ۴نفر که صورت‌شان را پوشانده و مسلح بودند به زور من را سوار خودروی‌شان کردند. آنها با تهدید من را به مغازه ‌طلافروشی‌ام برگرداندند و وادارم کردند که مغازه را باز کنم. آنها که مدام تهدیدم می‌کردند از مغازه‌ام حدود ۲کیلو طلا به ارزش حدود 2میلیارد تومان سرقت کردند و دوباره من را سوار خودروشان کردند و در بیابان‌‌های اطراف خفر رهایم کردند.

اظهارات صاحب طلافروشی درباره این سرقت مسلحانه نشان می‌داد که سارقان افرادی حرفه‌ای هستند و با نقشه قبلی دست به این سرقت زده‌اند. با وجود این چند روز پس از ثبت جزئیات این سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی به انجام اقدامات فنی به نخستین سرنخ از اعضای این باند دست پیدا کردند. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که سارقان مسلح پس از سرقت طلاها از خفر به شهرستان خرمشهر رفته و در آنجا پنهان شده‌اند. در چنین شرایطی بود که مأموران با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری سارقان راهی خرمشهر شدند. مأموران در آنجا با همکاری پلیس خرمشهر توانستند مخفیگاه متهمان را به‌طور دقیق شناسایی کنند. آنها در ادامه در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند 4سارق مسلح را دستگیر کنند. در جریان بازرسی از مخفیگاه متهمان 2800دلار که از فروش مقداری از طلاهای مسروقه به‌دست آمده بود و مقدار یک کیلو و ۱۰۰گرم از طلای مسروقه را کشف کنند. سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: با دستگیری متهمان آنها برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان فارس منتقل شدند و بازجویی‌ها از آنها آغاز شده است. وی ادامه داد: در سوابق یکی از متهمان که تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان شادگان از توابع استان خوزستان بود شرارات، ضرب و شتم و یک فقره قتل به چشم می‌خورد که با دستگیری وی پرونده او درخصوص اتهامات قبلی‌اش نیز به جریان افتاد.

 

برچسب ها: سارق ، سارق طلا ، خفر ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار