تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال ضروری است .
کد خبر: ۱۰۸۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 07 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: شیوع سویه جدید کرونا در برخی کشور‌ها و نگرانی‌های ایجاد شده با توجه به سرایت پذیری بالای آن ضرورت دارد که مردم در همه مناطق و شهرستان‌های استان فارس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
اسماعیل محبی پور با بیان اینکه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح بالایی قرار دارد و واکسن نیز به اندازه کافی وجود دارد، افزود: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی، اعمال محدودیت در فعالیت‌ها در این مقطع نیاز نیست، مشروط به اینکه هم اصناف و هم اقشار مختلف مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا وارد موج جدید نشویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: توجه به تهویه مناسب اماکن تجمعی مانند کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی درون و برون شهری شامل اتوبوس، مترو و قطار و همچنین در ادارات برای مراجعان و کارمندان نیز مورد تاکید است. محبی پور گفت: علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، انتظار است که بحث تزریق واکسن و پرهیز از حضور در امکان شلوغ و پرخطر نیز از سوی مردم جدی گرفته شود.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تاکید دارد کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین واکسن آن‌ها گذشته، بدون اینکه کدام دُز از واکسن را دریافت کرده‌اند نسبت به تزریق واکس اقدام کنند.

برچسب ها: کرونا ، واکسن کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار