مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در نه ماه گذشته ۳۵ میلیون ۶۰۰ هزارلیتر نفت سفید در فارس مصرف شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 08 January 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: اسداله طاهری از تامین وتوزیع بدون وقفه نفت سفید در استان خبرداد وگفت: در نه ماه گذشته امسال ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد یک درصدی داشته است.
مدیر منطقه با بیان این موضوع که تامین وتوزیع نفت سفید قبل از شروع فصل سرما در سطح استان بویژه در روستا‌های شمالی وسخت گذراستان شروع شده بود افزود: ۹۸ درصد مصرف کنندگان نفت سفید در استان مربوط به خانوار‌ها وبخش خانگی بوده ومابقی در بخش صنایع و اصناف مصرف شده است.
وی اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی، شناسایی مصرف کنندگان واقعی، نظارت بر عمکلرد فروشندگی‌ها مواد نفتی و برخورداری خانوار‌ها از گاز طبیعی از جمله عوامل موثر بر مدیریت مصرف نفت سفید در استان برشمرد.
مدیر منطقه فارس میانگین مصرف روزانه نفت سفید در استان را ۱۳۰ هزار لیتر بیان کرد وگفت:در زمان حاضر توزیع نفت سفید بصورت الکترونیکی انجام می‌شود و بیش از ۹۳ درصد از خانوار‌های در این طرح ثبت نام وسوخت مورد نیاز خود دریافت می‌کنند.

 

برچسب ها: مصرف ، نفت سفید ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار