عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متأسفانه بانک‌ها در ارائه تسهیلات خرد به مردم سنگ اندازی زیادی می‌کنند و ضرورت دارد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مردم سخت گیری نکنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 08 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: محسن علیزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: متأسفانه بانک‌ها در ارائه تسهیلات خرد به مردم سنگ اندازی زیادی می‌کنند و ضرورت دارد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مردم سخت گیری نکنند.

وی تاکید کرد: مدیران شعب بانک‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کنند و از مردم برای دریافت وام‌هایی چون وام ازدواج چند ضامن و آن هم کارمند رسمی می‌خواهند و سوال بنده آن است که مگر دولت چند کارمند رسمی دارد که بانک‌ها برای ارائه هر وامی از مردم ضامن کارمند رسمی می‌خواهند؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن علنی مجلس هستیم که می‌بینیم نماینده دولت با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مخالفت می‌کند و سوال ما آن است اگر فرزندان خودتان هم چنین وضعیتی داشتند باز هم با تبدیل وضعیت آنان مخالفت می‌کردید؟

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات مسکن باید با سرعت بیشتری اختصاص داده شود تا وعده دولت مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در سال محقق شود.

علیزاده گفت: متأسفانه در سازمان برنامه و بودجه هنوز اعتبار لازم برای استمهال وام‌های زیان دیدگان از سیل و زلزله تخصیص نیافته که این موضوع باید هر چه زودتر مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار