رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان فارس هشدار داد که با توجه به بارش برف و افزایش برودت هوا در نقاط مختلف این استان احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 09 January 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: لیلا جولایی، ضمن اشاره به برخی نکات برای مواجهه با حیات‌وحش در فصول سرد سال، گفت: با توجه به بارش برف و باران و برودت هوا در اکثر نقاط استان، امکان دارد که گونه‌های جانوری حیات وحش به مناطق مسکونی در اطراف روستاها و حتی بافت های شهری نزدیک شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از محیط زیست فارس، جولایی گفت: از هم استانی‌های و علاقمندان به محیط زیست، درخواست می‌شود در صورت مشاهده حیات وحش، ضمن اطلاع به ماموران محیط زیست با شماره تماس ۱۵۴۰ یا مراجعه به نزدیک‌ترین اداره یا پاسگاه محیط زیست، نهایت همکاری را برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب به این گونه‌های جانوری ارزشمند، انجام دهند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش فارس گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که پیش از همه چیز باید از گرفتن و یا آزار و اذیت آن‌ها خودداری کنند.

جولایی خاطرنشان کرد که ادارات حفاظت محیط زیست در استان فارس همانند سال‌های گذشته، تمهیدات لازم را برای کمک رسانی و امداد به حیات وحش استان، انجام خواهند داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار